Heippa pitkästä aikaa!

Tällä kertaa aiheena seksuaalisuus ja identiteettikriisi.


Oon aina tiennyt olevani vähintään bi. Nyt tässä jokusen kuukauden pähkäillyt, että olenko tosiaan "vain" bi, vaiko kenties ns. myöhäisherännyt lesbo. 

Parisuhde miehen kanssa päättyi joku aika sitten, siihen oli erinäisiä syitä. Yksi suurimmista syistä kuitenkin oli tämä mun identiteettikriisi. En saanut suhteesta enää mitään irti, janosin koko ajan vain enemmän ja enemmän naisia. Aina kun oon ollut miehen kanssa suhteessa, niin on ollut sellainen tunne että jotakin puuttuu, enkä oo saanut seksistäkään juuri mitään irti. Aina esim. yhdynnän aikana tullut sellainen fiilis, että loppuisi jo... Jossain vaiheessa suhdetta sitten on tullut just tää, että kaipais sitä naista rinnalleen. Oon aatellut että olisin mahdollisesti polyamorinenkin, mutta kun en oo naisen kanssa seurustellut niin en osaa sanoa, että tulisko silloin jossain vaiheessa kanssa tää, että kaipais miestäkin.. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että pelkkä nainen riittäisi paremmin kuin hyvin. 

Aseksuaalisuus/demiseksuaalisuus myös ollut miehessä, mutta koska naiset kiihottaa, niin en tiedä.. Kuitenkin ajatus seksistä miehen kanssa etoo/ahdistaa, se on ollut aina jotenkin sellaista "pakkopullaa", harrastanut sitä pääasiassa toisen mieliksi, ja että parisuhde tuntuisi parisuhteelta. Halit ja pusut miehen kanssa ok, mut siihen se jääkin...

Tulevaisuuden suunnitelmat sitten.. Biologisia lapsia en välttämättä halua, koska olen erityisherkkä introvertti, aistiyliherkkä ja alaselässäkin välilevyn pullistuma. En näe itseäni parisuhteessa tai asumassa miehen kanssa, mutta naisen kanssa osaisin kuvitella itseni olevan ja asuvan.. Mulle olis ok jos kumppanilla olisi lapsi entuudestaan, kunhan vaan mulle järjestyy se oma rauhakin säännöllisin ajoin. 

Jotenkin tuntuu haastavalta kirjoittaa tätä, kun ajatukset pyörii vaan omassa identiteetissä, että mikä se oikein mahtaa olla. Pahoitteluni siis jos tässä on asiavirheitä tai teksti on jotenkin epäselvää, en vaan osaa kunnolla nyt keskittyä kun oon hukassa itseni kanssa.


En tiedä, saa esittää lisäkysymyksiä jos joku jäi mietityttämään.


Word%20Art%20%282%29.jpg