Mun sosiaalinen elämäni on välillä vähän mitä on.. Esim. kavereiden kesken ollessa joudun vetämään tiettyä roolia, joudun esittämään sosiaalisempaa ja seurallisempaa kun mitä oikeasti olen.. En osaa muutenkaan olla oma itseni kavereiden seurassa, r-vialla varmaan oma osuutensa asiaan (välillä tekis mieli puukottaa itseään kaulaan/kurkkuun, ihan vaan koska vihaan r-vikaani niin paljon). 

Välillä tuntuu että mua halutaan nähdä vaan silloin, kun tarvitaan jotain..  Ja jos jollekulle kerron jotain, tai teen jonkun kanssa jotain, niin kohta siitä tietää koko kaveriporukka. On se kiva kun ei mitään voida pitää omana tietona, vaan kaikki pitää kertoa eteenpäin.. Ja mulle sit taas ikinä ei kerrota mitään mitä muiden välillä tapahtuu.. Kyllähän kaverit mua siis ihan hyvin kohtelee, mut mulla vaan on heikko luottamus ihmisiin.. Ja luottamus itseä kohtaan on myös heikolla pohjalla + kun olen vielä erityisherkkä ja muutenkin stressaannun todella helposti asioista..

Tuo roolin vetäminen käy voimille, jos esim. kahtenakin päivänä peräkkäin näen ihmisiä, niin silloin tarviin sen pari päivää omaa aikaa, silloinkin yleensä vaan nukun (sosiaalisuus ja näytteleminen ottanut niin paljon voimille). Ja sit aina päivän päätteeksi, jos siis olen nähnyt kavereita, niin alan ajattelemaan, että mua pidetään outona, musta puhutaan paskaa selän takana tms.. Ja aina ajattelen että mitä jos tein tai sanoin jotain väärää jollekin.. Ja siis tää fiilis mulla on lähes kaikkien kanssa, ei oo ketään tiettyjä ihmisiä joiden kanssa mulla on tää tunne.. Toki on muutamia, joiden kans tätä fiilistä ei juuri ole..

Ja vähän aiheen vierestä: eilen taas olin niin pahalla päällä, että vaan kiukuttelin kaikille.. Oli itsetuhosia ajatuksia ja mielikuvia päässä.. Jouduin puristamaan kädet nyrkkiin etten olis tehnyt itelleni mitään pahaa.. Kävin sit lopulta nukkumaan, ja nukuinkin sen 13-15h taas..

Kun purin pahaa oloa muihin/muille, niin nyt jälkeenpäin taas ajattelee että mitäköhän musta taas ajatellaan, haenko vaan huomiota vai mitä.. Pelottaa myös et joku ottaa mun äidin yhteystiedot selville ja kertoo hänelle mun asioista, ja sitä en halua.. En halua mitään ylimäärästä draamaa ja hössötystä enää kaiken muun lisäksi..


FB_IMG_1451369652731.jpg