Tässä taas ahdistanut pari päivää, juominen taas varmaankin osasyynä siihen. Tuli puhuttua siinä juomisen yhteydessä menneisyydestä, jota ei näköjään koskaan pitäis tehdä, rupee vaan vaivaamaan.. Tänäänkin taas tehnyt niin pahasti mieli viillellä, mut oon onnistunut hillitsemään itteni.. Onhan siitä jo vuosi kun oon viimeks viillellyt. Pakko kai nyt valaista vähän teitäkin..
Harrastanut siis menneisyydessäni seksiä useiden miesten kanssa, sanotaanko että ehkä noin parinkymmenen kanssa.. Joillekin se ei ehkä ole paljon, mutta mulle se ainakin on. Varsinkin, kun en koskaan saanut siitä irti mitään, muuten vain harrastin, yleensä velvollisuudentunnosta (parisuhteissa varsinkin). Kun olin nuori ja tyhmä, en osannut sanoa ei.. Sairastanut myös kerran klamydian. Tiesin keneltä olin sen saanut, mutta tää tapaus ei myöntänyt sairauttaan.. 
Menneisyydessäni oon nauttinut seksistä ainoastaan yhden miehen kanssa, mutta silloinkin aina iski morkkis jälkeenpäin, samoin kun joka kerta muulloinkin.. Edes parisuhteissa seksi ei oo mua sillai kiinnostanut.. Yhdessäkin parisuhteessa kävi niin, että heti kun seksi tuli kuvioihin, niin alko alamäki.. Mies rupes kohteleen mua entistä huonommin.. Ja koska mulle ei seksi maistunut, niin ehdotti että lähtisin psykologin juttusille (haluttomuuden takia, mutta siellä psykolla sitten diagnosoitiin masennus). Masennusta mulla kyllä oli ollut aiemminkin, mutta vasta tuon parisuhteen aikana se puhkes kunnolla kukkaan..
Vimeisimmässä parisuhteessa sitten.. Seksiä oli muutamia kertoja, mutta kertaakaan mä en siitä sen erikoisemmin nauttinut.. Onneks kumppani ymmärsi, että mussa oli aseksuaalisia piirteitä, halusi olla mun kanssa silti. Lopulta suhde kuitenkin päätty, mutta ei johtunut seksittömyydestä, vaan ihan muista asioista.