Ooon tositositositosi pahoillani etten oo kirjoittanut mitään vähään aikaan, mutta on ollut kaikenlaista hässäkkää. 

- Aloitin Kymenlaakson Setan Kouvolan nuortenryhmän vetämisen (ekalla tapaamisella ei tosin ollut ketään :D). Facebookista löytyy myös nuortenryhmän omat facebook-sivut, siitäkin kuva alempana. HUOM! Luethan ryhmän kuvauksen ennenkuin lähetät liittymispyynnön. 

- Myös tälle blogille olen luonut omat facebook-sivut, löytyvät blogin nimellä. 

- Kävin ottamassa tatuoinnin. Kuvaa alempana.

- Unirytmi taas vaihteeks aivan sekasin, aina saan vasta siinä aamuyöstä/aamulla unenpäästä kiinni, vaikka kävisinkin ajoissa sänkyyn. Unilääkkeetkään ei aina auta..

- Oon taas innostunut jumppailemaan ja ulkoilemaan. Oon myös mukana Sportyfeelin spagaattihaasteessa. Loppusuoralla mennään jo, saa nähdä pääsenkö haasteen loputtua spagaattiin vai miten käy :D

- Oon vähän muuttanut hiustyyliäni. Väri on nykyään tummanvioletti, ja kampaus/tyyli sivusiili, katsotaan saanko kunnollista kuvaa tähän :) 

- Oon edelleenkin sinkkuna, mutta oon myös ruvennut pähkäilemään, että saatankin olla aromanttinen (en siis välttämättä kaipaa varsinaista parisuhdetta). Aseksuaali olen kuitenkin edelleen, enkä usko että se asia tuleekaan muuttumaan ihan pian. 

- Oliskohan muuta.. Tilailin ulkomailta Wish-verkkokaupan kautta tavaraa, kaikista ei oo kuvaa, mutta voin laittaa kuvaa niistä mistä on (lisää tavaraa tulossa tässä kuukauden sisään, niistä päivitystä sitten myöhemmin). Luettelen nyt kuitenkin nämä mitä oon tähän mennessä saanut: t-paita (siitä kuva alempana), leggingsit joissa lahje jatkuu kantapään alle (eli vähän niinkuin sukkikset, mutta kärki on avonainen), polvisukat, toppi..

- Sitten kuvia tammikuulta, ja pari tältäkin kuulta: 

Screenshot_2016-01-16-16-28-55%281%29.jpScreenshot_2016-02-02-21-29-40%281%29.jpScreenshot_2016-01-28-21-03-46%281%29.jp

Pizzzaaaa :P Tein jämäaineksista, mut tuli silti ihan sikahyvää. 

20160130_194216.jpg

Kuvassa (alla) nachovuoka, ohje löytyy netistä.

20160201_190031.jpg20160129_145840.jpg

Alla tatuointi :) Sijainti siis oikeassa kyynärvarressa.

20160128_181837.jpg

 

Olen myös tilaillut Fitnesstukulta kamaa. Alla kuva vain ensimmäisestä tilauksesta. Toisessa tilauksessa oli Dominatea juoksuharrastuksen tueksi, Meal-Prota dieetille ja pari palautusjuomaa.

20160105_103517.jpg

Tapasin myös Vertti Harjuniemen tammikuun loppupuolella sporttimessuilla. Motivaatiota kohotti kyllä kummasti!

20160120_170256.jpg