Jos sitä nyt sit vaikka viimein esittelis itsensä :) 

Olen siis 23v kouvolalainen naisenalku. Luokittelisin itseni homoromanttiseksi/aromanttiseksi aseksuaaliksi (menneisyydessä kuitenkin seurustellut pääasiassa miesten kanssa, mutta tuntuu että mitä enemmän tulee ikää, sitä enemmän kiinnostus naisia kohtaan kasvaa).  En seurustele tällä hetkellä (enkä varsinaista parisuhdetta kaipaakaan). Asustelen kahden kissan kanssa pienehkössä yksiössä. Tällä hetkellä oon työttömänä, suurin syy siihen on sekamuotoinen masennus-ja ahdistushäiriö. Paniikkihäiriökin mulla diagnosoitiin viitisen vuotta sitten, mutta se on jo paranemaan päin :) 

Vapaa-ajallani mm. näen kavereita, ulkoilen, käyn kuntosalilla, kirjoittelen, lueskelen, kuuntelen musiikkia.. Joskus innostun pelailemaan pleikkarilla jotakin, singstar on lähellä sydäntäni. 

Ulkonäöstä sen verran, että mulla on sinivihreät silmät, tällä hetkellä violetit lyhyehköt hiukset, oon 165cm pitkä, tyyliltäni suht poikamainen, hameita/mekkoja/korkokenkiä mulla ei pahemmin näe, enkä pahemmin meikkaakaan. 

Mitäköhän muuta vielä.. Voisin oikeestaan kertoa mun menneisyydestä jotakin.. Ala-asteen lopulle asti mulla oli sujunut ihan hyvin, mut sit siinä 5-6 luokalla alettiin riitelemään kavereiden kanssa, ja porukka rupes hajaantumaan omiin porukoihin. Ekan kerran olin naisen kanssakin ala-asteen loppupuolella (naisen kanssa seksi ollut parempaa kuin yhdenkään miehen kanssa), tää nainen oli mun silloinen hyvä ystävä, mut sitten välit meni myöhemmin poikki. Yläasteella sitten olin melkein koko sen 3 vuotta koulukiusattu (tämän kyseisen ensimmäisen naisen aloitteesta kaiketi), se on jättäny syvät arvet. Sit kun jouduin lopettamaan ensimmäisen ammattikoulun kesken, niin sen jälkeen välit isään on ollu aika hataralla pohjalla.. Kuullut vaan arvostelua, haukkumista, painostamista.. Sen takia en oo pahemmin isälle puhunut mun mt-ongelmista, hän vaan kyseenalaistaa ne. 

Ensimmäisen seksuaalisen hyväkskäyttökokemuksen koin kun olin 17-vuotias. Sen jälkeekin vielä ollut muutama hyväksikäyttökokemus. Parisuhteet olleet vähän mitä olleet, eivät ole oikein toimineet.. Pisin suhdekin kestänyt vain sen kymmenisen kuukautta.. Tuolloin olin kyllä oikeasti rakastunut, mutta siihen suhteeseen tuli sitten kaikenlaisia mutkia matkaan niin päätettiin lopulta erota. 

Hmm, oliskohan vielä muuta.. Niin joo, nuorena jouduin myös katselemaan/kuuntelemaan perheväkivaltaa, muhun se ei onneksi koskaan kohdistunut. Äitihän se uhri oli, teki todella pahaa äidin puolesta. Pari kertaa poliisitkin kävi ovella..

Eiköhän tässä nyt ollut aika hyvin tietoja minusta, jos joku asia jäi mietityttämään niin saa kysyä lisätietoja :)