Aloitetaan heti tällaisella pienimuotoisella avautumisella.

Olin tuossa viikonloppuna parin kaverin tupareilla. Siellä oli yks omalla tavallaan kiinnostava mieshenkilö. Oli kyllä ehkä jo ollut häntä tunteita kohtaan jonkun aikaa (ja hän kyllä ties sen, mutta epäili mun tunteita koska oltiin nähty vaan pari kertaa aiemmin, hän ei kuulemma usko rakkauteen ensisilmäyksellä). Siinä sitten päädyttiin illan päätteksi samaan sänkyyn (ainoastaan suudeltiin ja oltiin vaan lähekkäin). Se oli mukavaa. 

Noh, ei siinä vielä mitään.. Lauantaina juhlat jatkui, tuli uusia ihmisiä mestoille. Mukaanlukien eräs nainen.. Loppuillasta näin tän naisen ja sit tuon mieshenkilön aika läheisissä tunnelmissa (tulivat samaan huoneeseen jossa olin lepäilemässä). Ymmärrätte varmaan että tommonen tuntuu pahalta.. Päätin siinä sitte että en puhu tuolle mieshenkilölle vähään aikaan mitään ja että käyttäytyisin häntä kohtaan muutenkin kylmästi. Krapulassa se kyllä onnistuu kun en oo silloin muutenkaan oikein juttutuulella :D 

Mut olihan tuota pakko laittaa hänelle äsken viestiä ja kertoa mitä tunsin, koska mulla oli aivan älyttömät tuskat tän asian takia.. Itkin piiiitkästä aikaa, mut nyt on asiat saatu ainakin jotenkuten puhuttua läpi.. 

Asiaan liittyy vielä se, että mulla on muutenkin mielenterveyden kanssa ollu ongelmia monta vuotta, niin tommonen kokemus ei yhtään edesauta toipumista.. + oon aika erityisherkkä ihminen muutenkin, samaten tunnerikas.. Mut myös todella epävakaa luonne mulla on, tai no enemmän se on tuolla korvien välissä, mut tajusitte pointin..

 

Eipä tässä ensimmäisessä kirjotuksessa kai muuta, kirjottelen taas kun on jotakin mielenpäällä :)