Hienosti lähti tämäkin vuosi käyntiin, kello kun löi 00:10, niin mulle iski itku-ahdistuskohtaus.. No ei kai, kun yksin kotona flunssassa, rahattomana ja nälissään.. Teki jo mieli päättää päivänsä siinä rakettien paukkeessa, pystyin jopa kuvittelemaan kuinka se rakettien pauke pikkuhiljaa rupes kaikkoamaan mun päästä.. En tosin keinosta ollu varma, että miten olisin päiväni päättänyt.. Saa nähdä josko jo tänä vuonna pääsisin osastolle, kaks vuotta sitä jo odotellut.. Vuosi vuodelta psyykkinen kunto menee vaan pahempaan ja pahempaan kuntoon, saa nähdä koska tulee se lopullinen romahtaminen..

Kahden rauhottavan jälkeen ja rakettien jälkeen rauhotuin pikkasen, mut silti ajattelin kaikenlaista.. Kuinka pikkuveli(puoli) saanu xboxit, tietokoneet, kalliita vaatteita (mulla kallein takki ehkä 50-60e), mopokortit, mopot/kevarit, bensarahat ymsyms.. Just esim. noi kahdet uudet talvikengätkin, ne oli yhteensä halvemmat kun yhdet pikkuveljen talvikengät.. Joo, tiedän että pikkuveljen isä on avustanut noissa jutuissa aika paljon, mut silti.. Oma isä kun on niin etäinen, eikä hän juuri tue mua missään asioissa.. Yleisin kysymys jonka häneltä kuulee on, että oonko löytänyt töitä.. Että mulla meinaa taas mennä hermot ihmisiin..

Oon ollut muutenkin tosi pahalla päällä, masentunut ja omissa oloissani (en oo nähnyt ihmisiä, ollut vaan kotona ja nukkunut pääasiassa, en oo edes kaupassa jaksanut käydä, kun ei oo ollut pahemmin rahaakaan) tän viikkoa, en edes oo varma minkä takia.. Jos joku ihminen puhuu mulle jotain, niin mua ei pahemmin kiinnosta, joko vaan annan olla tai alan kiukuttelemaan.. Kuulostan jopa omiin korviin aika kamalalta ihmiseltä tällä hetkellä.. En tiedä, kai nuo joulupyhät ja muut juhlapäivät ottanu voimille ja psyykkeen päälle, nyt se sit kostautuu..

Noh, onneks on ens viikolla aika hoitajalle niin pääsee siellä taas avautumaan, ellei me sit tehdä sitä rentoutumisharjoitusta josta ollut puhetta nyt parilla viime kerralla..

 

Sadness1.jpg