Sain tuosta edellisestä postauksesta jalostusidean, eli elämäni aakkoset--> elämäni numerot. Ja sitten lähtee:


1. Olen yksinäinen. No ei :D Ensimmäinen oma asunto, tai no asun vuokralla, mut siis.. 1 lävistys tällä hetkellä (jos korviksia ei lasketa). Olen ollut sängyssä yhden naisen kanssa (tai jos tarkkoja ollaan niin 1 1/2 naisen kanssa). 1 sisarus. Kerran saanut sukupuolitaudin. 

2. Omistan kaksi kissaa, joka varmaankin onkin jo tullu selväksi :D 2 venytystä korvissa (molemmissa 1). 2 setää. Tuttavapariskunta asuu n.2km päässä. Omistavat myöskin kaksi kissaa. 2 vuotta sitten sain masennus-diagnoosin. 2 kertaa käynyt allergiatesteissä. 2 kertaa testattu mahd. rasitusastma/astma.

3. Iholta löytyy 3 tatuointia. Kaulassa 3 kaulakorua. Sivusiilin pituus 3mm. Ennen kielikorua löytynyt 3 muuta lävistystä. 3 serkkua. Mulla on 3 läheistä ystävää. 3 vuotta sitten käynyt viimeksi tallilla. Katsonut/nähnyt 3 kautta OITNB:a. 3 vuotta sitten tajusin olevani aseksuaali.

4. 4 "vanhempaa" (isä, äiti, isäpuoli ja äitipuoli). 4 kuukautta (noin) toiminut Kymenlaakson Setan vapaaehtoistyöntekijänä.

5. 5 keskenjäänyttä opiskeluyritystä (ammattikoulut). 5 seurustelusuhdetta takana. 5 vuotta asunut omillani. 5 korvakorua (joista tosiaan 2 venytyksiä),

6. Omistan 6 kautta l-koodia. 6 vuotta sitten sain paniikkihäiriö-diagnoosin.

...

8. Olen katsonut 8 kautta supernaturalia.

...

11. 11kk sinkkuna (maaliskuussa tulee vuosi täyteen). 

12. Tarvitsen aika usein sen 12h unta yössä.

...

14. 14kk ilman seksiä.

.....

21. Noin 21 seksikumppania nuoruudessa.

23. Olen 23-vuotias. 

..

27. Asunnossani on 27 neliötä.

...

62. Tavoite-/ihannepainoni. 

...

80. Lähimpään kauppaan n.80 metriä matkaa. 

120. Omistan 120cm leveän sängyn (isompi olis kivempi). 

165. Olen 165cm pitkä.