Jos sitä vaikka pitkästä aikaa päivittelisi tännekin kuulumisia! Tässä on tapahtunut niin paljon kaikkea, että en oikein tiedä mistä aloittaa, enkä muista mitä olen viimeksi kirjoitellut, täytynee käydä lueskelemassa aiempia postauksia.. 

Okei, 2019 viimeksi kirjoitellut, että onhan tässä tapahtumia välissä :D


Pari vuotta sitten ajoin ajokortin. Ensimmäinen auto oli Toyota Corolla, toisena autona nyt Suzuki Liana Active, neliveto. Kolareita tai muitakaan kolhuja ei oo (vielä) sattunut, pari läheltä piti-tilannetta on käynyt (yleensä talvisin, meinannut ajaa penkkaan tms. "pientä").

Vuodenvaihteessa koin burnoutin (toimin tuolloin henkilökohtaisena avustajana), siitä ollaan jo aika hyvin toivuttu (välillä ollut jotakin uupumukseen viittaavaa, mutta en oo sairaslomilla nyt joutunut olemaan, paitsi flunssan takia kerran-pari).

2020-2021 elokuu-helmikuussa opiskelin hoiva-avustajaksi, valmistumisen jälkeen toimin melkein vuoden verran henkilökohtaisena avustajana (kunnes iski tuo yllämainittu burnout).

Pari kk olin sairaslomalla, ja sitten lähdinkin jo opiskelemaan varastonhoitajaksi (tällä viikolla oli ensimmäinen näyttö, läpihän se meni järkyttävästä stressistä huolimatta). Keikkatöitä teen makeistehtaalla opiskelujen ohessa (toki nyt olen työharjoittelussa kys. makeistehtaassa, niin en saa siitä palkkaa). 

Parisuhteessa oon ollut päälle 4,5v. Pieniä riitoja välillä, mutta ne kuuluvat asiaan. 

Oon omistanut koirankin (syksyllä täyttää 12v, Pohjanpystykorva, narttu) muutaman vuoden. Olin alkukuusta hieman paniikissa, kun jouduin koiraa käyttämään eläinlääkärissä pitkään jatkuneiden vuotojen (juoksujen tapaista) takia, ultrattiin ja koira sai antibioottikuurin. Ainakin toistaiseksi otus on voinut paremmin, vuodot ovat kaikonneet. Toivotaan ettei tässä nyt muuta tulisi, opiskelijalla kun ei pahemmin olisi varaa tuollaisiin yllättäviin menoihin (eläinlääkäriin meni melkein 100e).

Oon ollut lääkkeettömänäkin tammikuusta alkaen (e-pillereitä käytän toki vielä). Ollut vähän outoa kun ei oo ollut sitä lääkerutiinia aamuin illoin :D 

Juoksuharrastuksen oon löytänyt myös, ens kuussa olis kisat. Kuulantyöntöäkin kävin tällä viikolla kokeilemassa, se vois ehkä olla toinen laji tuon juoksun lisäksi.

Suvussa ilmennyt syöpiä (ainakin kolmella eri ihmisellä), hieman mietityttää omakin tulevaisuus..

Yksissä rallikisoissa olen ollut "kartturina", nautin siitä vauhdista!

Toimitsijana (lipunmyyjänä, kioskilla, sulkuhommissa, ostotarjousten vastaanottajana..) ollut niin rallikisoissa kuin jokkiskisoissakin, ensi kuussa taas kioskihommiin jokkiskisoihin.

Olisikohan muuta mainittavaa..


Aivan! Olen ollut raittiina (alkoholista) melkein 5kk! Kuskina ollut muutamaan otteeseen, se on hyvin aina muistuttanut että miksi en mielelläni juo :D  Tupakasta kun vielä pääsisi eroon.. Koitin kyllä, mutta olin niin kiukkuinen koko ajan.. Ehkä vielä joskus..



Sitten ei kai enää muuta mainittavaa..


Palataan!