Että mulla taas niin kiehuu yli noiden miesten kanssa.. Tällä kertaa kyseessä exä.. Oltiin kyllä eron jälkeen hyvissä väleissä joo, avauduttiin toisillemme asioistamme jne.. Nyt kun maanantaina avauduin, niin herrapa ei sitä kestänytkään, vaan rupes kiukuttelemaan ja halus laittaa välit poikki.. Tänään sitte selvis että olis halunnut palata yhteen mun kanssa.. Joo no mulla ei oo tapana palata exien kanssa yhteen.. 

Olis maininnu asiasta ehkä pikkasen aiemmin, esim. sillon kun mä mainitsin että olin pikkasen kaivannut häntä, sillon olisin ehkä jopa voinu HARKITA jonkunlaista yhteenpaluuta tms.. Mutta sillon ei ollu valmiina palaamaan yhteen.. Ota näistä nyt sitte taas selvää.. Ei vaan voi ymmärtää tota miesten logiikkaa välillä..

Ja nyt taas sanoo ettei haluakaan seurustella.. Kuulemma oli ylireagoinu mun avautumisiin jne.. "Kavereita varmasti voidaan olla", päättäis jo mitä haluaa, ollaanko tekemisissä vaiko eikö..