No ei vaan.. Täs on tapahtunut parin kuukauden sisään kaikenlaista.. Mistä lie alottaisin.. Jos vaikka opinnoista..

Opiskelen siis myynnin ammattitutkintoa Kouvolan Aikuiskoulutuskeskuksessa. Opinnot eivät pahemmin oo edenneet, koska masennus/uupumus ruvenneet vaivaamaan (taas vaihteeks).. Ekaa näyttöäkään en saanut suoritettua. Lisästressiä luo se, että muiden opinnot etenee, ja ite vaan sairaslomalla vähän väliä..

Ja sitten.. Oon löytäny itsestäni uuden puolen (tai no uuden ja uuden,mut kuitenkin). Tää puoli käväisi pinnalla tuossa joskus vuosia sitte, mut sit tää puoli "kuoli" musta vuosiks.. Viime vuoden lopulla tää puoli sit heräs henkiin, ja vahvana heräsikin.. Kiitos Fifty Shades of Greyn :D Eiköhän tää kerro jo aika paljon..? Jos joku ei arvaa, niin tarkotan nyt kinkyä puolta itsestäni.. Enkä luokittele itteäni enää edes täysin aseksuaaliksi, vaan voisin varmaan sanoa et oon demiseksuaali (demit tosin lukeutuvat myös aseksuaalisuuden kirjoon). 

Ja edelliseen liittyen.. Tapailin erästä ihmistä kinkyilyn merkeissä.. Siinä sit tapahtu kaikenlaista, josta sit seuras osastoreissu.. Siitä seuraavassa..

Olin siis tuossa kuunvaihteessa/alkukuusta osastolla sen puoltoista viikkoa. Tämä siitä syystä, että tosiaan olin tapaillut erästä ihmistä kinkyilyn merkeissä.. Tuli sit puheeks miten halutaan jatkossa edetä, ja hän halus ns. avoimen suhteen. Jotenkin mä sit pimahdin siitä, ja vetäsin sellaset 120mg Opamoxeja.. Onneks kaveri sit soitti hätäkeskukseen ja lähdin ambulanssilla ensiapuun/päivystykseen. Ambulanssissa yks annos lääkehiiltäja toinen annos sit ensiavussa. Tiputukseen ja sydänfilmiin (tms.) yöks, aamulla sit osastolle. 

Mitäköhän muuta..Noo oon pikkuhiljaa ruvennu toipumaan osastojaksosta, mut vielä on energiat vähän vähissä, ettei oikein meinaa jaksaa siivoilla kotosalla.. 


P. S. Pahoitteluni että ollut niiiiiin pitkä tauko kirjoittamisesta,mutta tosiaan ollut kaikenlaista hässäkkää.. Koitan skarpata :)