Heipsan pitkästä aikaa! 

Oon pahoillani etten oo kirjoittanut aikoihin, mutta oon ollut olevinani niin kiireinen etten oo kerenny/jaksanu.. Tällä viikolla tulee nyt ainakin tää postaus ja yksi toinenkin, en tiedä vielä tuleeko kolmas ja neljäskin :D

Mistäköhän sitä sitten alottais.. Tässä on tapahtunut niin paljon kaikenlaista... Noh, alotetaan nyt jostain. Nää asiat ei tuu missään tietyssä järjestyksessä.

 

  • Opiskelukuviot muuttumassa, oon edelleen logistiikan puolella kirjoilla, mutta aloitan aikaisintaan toukokuussa lähihoitajaopinnot (opintojen piti alunperin alkaa nyt tän kuun lopussa, mutta olikin niin vähän aloittajia niin aloitusajankohta siirtyy).
  • Suhdekuviotkin hieman muuttuneet. Olen edelleen saman miehen kanssa, mutta suhde on siinä määrin avoin, että saan toteuttaa mun bi-puoltani (muut miehet ei kiinnosta). 
  • Oon taas psyk. polin asiakkaana, syyskuussa iski taas masennus/uupumus. 
  • Vihdoin on alettu tutkimaan mun alaselkäkipuja (ja niihin liittyviä sivuoireita). Päivittäin on erinäisiä kipuja ja tuntohäiriöitäkin. Yks lääkäri toi esiin MS-taudin mahdollisuuden. Nyt torstaina menossa neurologille ensitapamiseen, katsotaan mitä siellä selviää.
  • Raitis elämä on päättynyt (päättyi loka-marraskuussa Halloween-bileissä, olin pukeutunut piruksi niin taisin hieman liikaa eläytyä rooliini)..
  • Autourheiluun liittyen, mulla on nykyään jokkistutkinnon ja rallitutkinnon lisäksi toimitsijalisenssi (jokamiehenluokan nopeus). 
  • Olen aloittanut keikkatyöt henkilökohtaisena avustajana. Tykkään kyllä kys. työstä :)

 

 

Nyt ei tule muuta mieleen, päivitän tätä sitten jos muistan jotakin tärkeää.