Heippa vaan taas pitkästä aikaa! Oon tosi pahoillani etten oo nyt pahemmin kirjotellut mitään, mut oon kamppaillut masennuksen, ahdistuksen, väsymyksen jne. kans. Oon nyt ainakin kuun loppuun saakka sairaslomalla em. asioiden takia. 

Nyt ajattelin kuitenkin yrittää kirjottaa jotain. Tää aihe on pyörinyt mulla jo pidemmän aikaa mielessä, ja tänään sain pienen motivaatiopiikin kirjottaa. On mulla yks toinenkin aihe mielessä, mutta sen postauksen aika koittaa sit joskus myöhemmin. Mutta, let's start! 


Aiheena siis parisuhteet, ja niiden hehkuttaminen joka paikassa (pääasiassa somessa). Aloitetaan nyt vaikka asioista, jotka niin sanotusti ottaa mua pattiin (en edes tiedä keksinkö mitään positiivista sanottavaa tähän postaukseeen). Asiat ei oo missään tietyssä järjestyksessä. Ja ei, en ole katkera seurusteleville ihmisille vaikka olenkin itse sinkku. En varsinaisesti edes kaipaa parisuhdetta tällä hetkellä + parisuhteet ei sovi mun mielenterveydelle. Joku avoin suhde tai polysuhde saattais onnistuakin jossain vaiheessa (aseksuaali kun olen, en harrasta seksiä enää edes parisuhteessa, se ei tee mielenterveydelle hyvää, paaaaitsi jos kumppanikin on aseksuaali).. Kun kuitenkin sitä läheisyyttä kaipaan aina silloin tällöin..

1. Miks se kumppanin nimi pitää tunkea lähes jokaiseen tilapäivitykseen? En usko et pidemmän päälle se kumppanikaan tykkää, et hänet merkataan jatkuvasti johonkin julkaisuun. Toki varmaan niitä poikkeuksiakin löytyy..

2. Ne kuukausipäivät.. Ei mun mielestä tarvii jokaista kuukausipäivää hehkuttaa somessa, riittäis että päivittää esim. 6kk-päivän ja vuosipäivät.. 

3. Sit nää on-off-suhteet ja "parinvaihtajat", eli nää, jotka vaihtaa kumppaneita kun sukkia.. On se mahtavaa lukea viikon-kuukauden välein jonkun saman ihmisen julkaisuja, joissa kertoo olevansa parisuhteessa, ja sit taas viikon-kuukauden päästä sama uutinen uudestaan.. Jos tapaa jonkun mielenkiintosen ihmisen, niin eikö sitä voi odottaa ja katella hetki, että toimiiko suhde vai ei? Tottakai on näitä rakkautta ensisilmäyksellä-tilanteita, mut mun mielipide on, että siltikin voi odottaa edes sen pari päivää ennenkuin vaihtaa parisuhdestatuksen. 

4. Sit on vielä nää jotka kiirehtii lisääntymään ja kihloihin/naimisiin.. Tässä vähän samat perustelut kun edellisessä..

Olikohan vielä muuta.. Ei ainakaan atm, muokkaan postausta sit jos jotain tulee mieleen :)