Kävin eilen taas psyk.polilla hoitajan juttusilla. Tein jonkun uudenlaisen masennustestin (siis sellaisen jota en ollut koskaan aiemmin missään nähnyt/tehnyt), ei kuulemma näyttänyt kovin hyvältä. Sitten kun olin nyt parilla viime kerralla vienyt omia kirjoituksiakin hoitajalle, niin oli huolissaan mun voinnista. Päällepäin ehkä näytän ihan hyvinvoivalta jne, mutta se on vain ulkokuorta, pään sisälle kukaan ei näe, ja harvaa päästän näkemäänkään. 

Tuli sitten puheeksi, että ruvetaan nyt ihan tosissaan suunnittelemaan mulle terapiaa, että saadaan mut ehkä vielä joskus työkuntoiseksi. Eli sen kuntouttavan työtoiminnan aloitusajankohta nyt sitten siirtyy myöhemmäksi. Mutta ehkä ihan hyvä näin.

Tuli myös taas nähtyä yhtä likkakaveria, ja sit illalla kun olin käymässä nukkumaan, niin tuli sellanen fiilis että ihan kun olisin taas ihastunut häneen (hän on toinen niistä joihin olin ihastunut aiemminkin). Hienosti aina ihastun sellaisiin joihin mulla ei oo mahdollisuuksia.. Täytyy ottaa tää asia kyllä jossain vaiheessa puheeks hänen kanssaan, kenties tässä viikonlopun aikana..?

Kohta olis lähtö pikkujouluillekin, mut ei oikein oo fiiliksiä.. Mut lupasin että meen ainakin käymään tänään. Pikkujoulut jatkuu koko viikonlopun, niin katotaan josko huomenna olis parempi fiilis.