Oon tositositosi pahoillani, etten oo kirjoittanut piiiitkään aikaan, mut täs on ollut kaikenlaista hässäkkää.. Sairaslomasäätöä, työkokeilu alkamassa, oon muuttanut, kaksisuuntaisen mielialahäiriön tutkimuksia, päivystysreissu... Mutta tää postaus liittyy nyt tähän muuttoon.

Muutin siis Myllykoskelta Inkeroisiin (edelleen siis asun kuitenkin Kouvostoliitossa). Tää kylä on tosi kiva, oon sopeutunu tosi nopeesti. Ekan viikon jälkeenkin kävin bingossa paikallisella kioskilla, kaikki ihmiset siel oli tosi mukavia, tunsin jopa tavallaan kuuluvani joukkoon. Maksuhäiriömerkinnöistä huolimatta sain asunnon yksityiseltä vuokranantajalta. 

Tämäkin asunto on yksiö, mut täs on 28 neliötä (edellisessä oli 27) + parveke, joka tuo mukavasti lisätilaa. Vuokrakin tässä on halvempi. Samassa rakennuksessa sijaitsee vastaanottokeskuksen tapainen systeemi, mut ei se mua haittaa :) Varsinkaan kun nuo siellä asuvat ihmiset hymyilevät ja moikkailevat :) 

Alla kuvakollaasi asunnosta sekä muutama muu kollaasi jotka kuvaavat kesääni. 

Kuva 1. Uusi asunto.

Kuva 2. Kesäkioskilla apulaisena.

Kuva 3. Retki Repovedelle Etsivän nuorisotyön kanssa.

Kuva 4. Pretty.fi-tilauksia.

Kuva 5. Pikkuveljen rippijuhlat (juustokakku on mun tekemä).

 

 

20160919_161422.jpg20160630_191102.jpg20160630_191320.jpg20160815_192607.jpg20160715_221054.jpg